Pimec Informa. Treball i algoritmes: riscos i obligacions en l'era digital
Divendres 11 de juliol 2025

Pimec Informa. Treball i algoritmes: riscos i obligacions en l’era digital


La Comissió Laboral et convida a participar en aquesta jornada sobre Treball i algoritmes: riscos i obligacions en l’era digital, que tindrà lloc el proper divendres 11 de juliol.

En aquesta trobada analitzarem quins són els riscos de les persones treballadores davant les noves formes de treball, així com les obligacions empresarials relacionades amb la transició digital. En termes d’obligacions empresarials, posarem en relleu, especialment, quines són les obligacions d’informació sobre les eines algorítmiques. També farem incís en la tasca que s’està duent a terme amb el projecte ARESME, sobre la seguretat i salut laboral derivades de les noves formes de treball.
9 h Benvinguda

Sra. Emma Gumbert, presidenta de la Comissió Laboral de Pimec

9.10 h Riscos laborals associats a la digitalització (teletreball, algoritmes i plataformes digitals)

Sra. Anna Ginès, professora titular de Dret del Treball d’ESADE

9.55 h Obligacions d’informació sobre les eines algorítmiques

Sra. Raquel Serrano, doctora en Dret i professora titular de Dret del Treball i de la Seguretat Social a la Universitat de Barcelona

10.40 h ARESME: projecte europeu sobre la seguretat i salut laboral derivades de les noves formes de treball

Sra. Clàudia Agulló, tècnica de Projectes Europeus de Pimec

10.50 h Torn obert de preguntes

Modera: Sra. Ariadna Guixé, responsable de Relacions Laborals i Negociació Col·lectiva de Pimec

11.10 h Cloenda​

Sra. Ariadna Guixé, responsable de Relacions Laborals i Negociació Col·lectiva de Pimec

11.20 h Fi de l’acte

 

Inscriu-t’hi!
Data: 11-07-2025
Hora: 09:00h.
Preu: Gratuït
Ubicació:
Acte virtual

Compartir:

linkedin share button

Organitza

Amb el suport de