{"Block":"User_link","isUserLoggedIn":false,"account_url":"\/el-meu-compte","registre_url":"registre","resetpwd_url":"recuperar-clau","home_url":"https:\/\/pimec.org","Plugin_version":"1.7.9"}

Acte

Eixample Talks. De Catalunya al món: les noves regles de l'exportació agroalimentària
Divendres 03 de juliol 2026

Eixample Talks. De Catalunya al món: les noves regles de l’exportació agroalimentària


Pimec i The New Barcelona Post continuen impulsant el cicle de trobades Eixample Talks amb l’objectiu de promoure el diàleg i la col·laboració publicoprivada per afrontar els grans reptes econòmics, socials i empresarials.

El sector agroalimentari, les institucions públiques i el món empresarial es donaran cita en una nova sessió del cicle Eixample Talks per explorar conjuntament els reptes i les oportunitats que planteja el nou escenari internacional per a les exportacions catalanes. La trobada vol fomentar el diàleg i la cerca de respostes compartides, posant una atenció especial al paper estratègic de la internacionalització com a motor de competitivitat i creixement econòmic.

L’acte començarà a les 9.30 h amb un esmorzar de benvinguda. En aquesta ocasió, comptarem amb Fernando Ortega, especialista en estratègia empresarial i internacionalització, que oferirà una ponència en què analitzarà l’actual context global i abordarà els principals reptes i oportunitats que afronten les empreses agroalimentàries en els seus processos d’expansió internacional, així com les tendències que estan redefinint el comerç mundial.

La jornada culminarà amb una taula rodona integrada per representants i experts del sector per analitzar les claus de la internacionalització agroalimentària i dibuixar les línies que marcaran el futur del sector a Catalunya. El debat abordarà qüestions com la diversificació de mercats, la logística, la promoció exterior i el posicionament internacional dels productes catalans, i serà moderat per Elena Busquets, directora de The New Barcelona Post.

Participants a la taula rodona:

  • David Coll, president de la sectorial Agroalimentària de Pimec

  • Dèlia Perpiñà, consellera delegada de Prodeca

  • Marta Vidal, consellera delegada de Vallformosa

  • Olga Salvador, responsable de clients i tràfic refrigerat del Port de Barcelona


El cicle, impulsat per Pimec i The New Barcelona Post, compta també amb la col·laboració de la Generalitat de Catalunya, el Port de Barcelona, Aena, Mustmedia i Prodeca.
  • Data: 03-07-2026
  • Hora: 09:30h.
  • Preu: Gratuït

Ubicació:

Auditori de Pimec. Carrer de Viladomat, 174, L’Eixample, 08015 Barcelona

Compartir:

Organitza

Col·labora