
03/09/2025
Pimec i la FEGP signen una aliança per enfortir el teixit empresarial del territori Garraf-Penedès
La Federació Empresarial del Gran Penedès s’associa a Pimec amb l’objectiu de reforçar el suport institucional a les empreses del territori, incrementar la seva visibilitat i notorietat, i facilitar l’accés a serveis de valor afegit que contribueixin al seu creixement i competitivitat
Vilanova i la Geltrú, 3 de setembre del 2025. La Federació Empresarial del Gran Penedès (FEGP) s’associa a Pimec com a nou soci de l’entitat amb l’objectiu d’enfortir i impulsar el teixit empresarial del territori. Ambdues entitats col·laboraran conjuntament per reforçar el suport a les empreses i professionals autònoms, així com potenciar la seva presència i representativitat institucional.
Les organitzacions empresarials han formalitzat avui un conveni d’associació i col·laboració que permetrà sumar sinergies i obrir noves oportunitats de creixement, serveis i participació per a les empreses associades. L’acord contempla, entre altres accions, la coorganització d’actes, jornades i projectes conjunts per donar resposta a les necessitats del teixit empresarial; posar a disposició de la FEGP els programes i serveis de Pimec en diversos àmbits; i el compromís de representació i coordinació institucional per impulsar la veu de les empreses del Penedès en els espais de decisió empresarials i econòmica de Catalunya.
El president de Pimec, Antoni Cañete, ha destacat que la unió amb la FEGP “ens permetrà enfortir la representació de les pimes i els professionals autònoms del territori, defensant i acompanyant l’empresariat amb aliances que multipliquen les seves oportunitats i aporten més valor al conjunt de les nostres empreses”. En aquest sentit, ha remarcat que l’aliança permet representar d’una manera més sòlida l’empresariat del Garraf i el Penedès, transmetent un missatge d’unitat i de suma de sinèrgies que reforça la capacitat d’influència i la millor defensa dels interessos del teixit empresarial.
Per la seva part, la presidenta de la FEGP, Neus Lloveras, ha manifestat que “la FEGP és una de les principals associacions empresarials territorials. Som una entitat absolutament orientada als socis i els nostres principals objectius són: fer xarxa entre les empreses del territori i defensar els seus interessos davant les diferents institucions. Per fer-ho busquem sinèrgies i aliances que ens facin més forts i eficients. És en aquest sentit que avui signem un conveni de col·laboració amb Pimec, mantenint la nostra independència com a entitat”.