
03/09/2025
El ministre Carlos Cuerpo participarà en una trobada a Pimec per a abordar noves fórmules de finançament empresarial
Pimec convoca als mitjans de comunicació divendres 5 de setembre de 2025, a les 9.45 h, a la jornada organitzada en col·laboració amb el Ministeri d’Economia, Comerç i Empresa i l’Institut de Crèdit Oficial (ICO), dedicada a analitzar noves fórmules de finançament que impulsin el creixement i la competitivitat de les empreses.
L’acte comptarà amb la intervenció destaca del ministre d’Economia, Comerç i Empresa, Carlos Cuerpo, qui exposarà la visió del Govern sobre els reptes i oportunitats en matèria de finançament empresarial. Així mateix, participaran el president de l’ICO, Manuel Illueca, i el president de Pimec, Antoni Cañete. La jornada conclourà amb una taula rodona de representants empresarials, que compartiran experiències i perspectives clau sobre els mecanismes de finançament i el seu impacte en la competitivitat.
A causa de l’aforament limitat de l’auditori principal i amb l’objectiu de facilitar la cobertura a tots els mitjans, Pimec habilitarà una sala complementària equipada per a seguir en directe les intervencions. Els mitjans gràfics comptaran amb accés preferent a l’auditori. El desenvolupament previst és el següent:
- 9.45 h Convocatòria als mitjans de comunicació
- 9.50 h Arribada del ministre d’Economia, Comerç i Empresa
- 10 h Inici de l’acte a l’auditori de Pimec