Comunicat de PIMEC davant les aturades del 3 d'octubre
01/10/2017

Comunicat de PIMEC davant les aturades del 3 d’octubre

Davant les moltes consultes que PIMEC ha rebut al llarg del dia d’avui, el Comitè Executiu de l’entitat s’ha reunit aquesta tarda de manera extraordinària i fa els següents aclariments: –        PIMEC ha condemnat, a través de la Taula per la Democràcia, que agrupa una part molt important de les entitats i organitzacions del país, la violència exercida per part de les forces de seguretat de l’Estat per impedir les votacions a Catalunya durant la jornada d’ahir. La patronal rebutja de manera enèrgica aquestes actuacions desproporcionades i demana responsabilitats. –        Així mateix, l’entitat vol fer arribar la seva solidaritat als més de 800 ferits i a les seves famílies. –        Amb l’objectiu de donar una resposta unitària a aquests fets, les entitats i organitzacions que formem part de la Taula per la Democràcia ens vam reunir ahir al vespre i avui al matí per acordar aturades per demà, 3 d’octubre. –        Tenint en compte la pluralitat de sentiments i sensibilitats dels empresaris i  treballadors, PIMEC respecta la seva voluntat individual de cadascú i recolza la decisió d’aturar l’activitat o no, total o parcialment.  PIMEC aposta pel pacte dins de l’empresa. –        Estem davant d’un conflicte polític amb repercussió social i reiterem la necessitat de diàleg entre els governs per resoldre’l.

linkedin share button